10 aprilie 2017

Salată cu spanac, semințe și flori de sare


 Am fost de dimineață la piață și am cumpărat un kilogram de spanac proaspăt și multe alte bunătăți.
Ador spanacul și îl consum des în salate și smoothie-uri; astăzi îl savurez într-o salată simplă și delicioasă.

Am folosit:
  • 150 g spanac proaspăt
  • 20 g semințe de dovleac
  • 20 g semințe de floarea soarelui
  • 20 g semințe de susan negru
  • 10 g semințe de chia
  • 1 lg ulei de in
  • 1 lg zeamă de lămâie
  • 1/2 lgț flori de sare 
Am spălat bine spanacul, l-am lăsat la scurs, apoi l-am tăiat și l-am pus într-un bol mai mare. Am adăugat semințele. Într-un bol mic am amestecat uleiul, lămâia și florile de sare; am turnat acest amestec peste spanac si am amestecat ușor toate ingredientele.
Flori de sare - sună foarte frumos, așa-i? Recunosc că până acum cateva zile nu am mai auzit de flori de sare. Le-am găsit pe acest site și am fost atrasă în primul rând de denumire; apoi am căutat mai multe detalii și am zis că trebuie sa le încerc. Ce sunt de fapt aceste flori de sare: sarea recoltată manual din mlaștinile sărate ale Marii Egee evaporată sub acțiunea soarelui și apoi amestecată cu ierburi provenite din agrigultura ecologică. Au un miros și gust foarte fain.


Dacă vă place această rețetă, vă rog să o distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de ea cât mai multe persoane. Mulțumesc pentru share!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...