01 mai 2020

Picnic de 1 mai...în sufragerie


Astăzi unii ar fi fost pe plajă în Vama Veche, alții ar fi ieșit la grătar, mie mi-ar fi plăcut să merg la un picnic în natură. Curte nu am, să ies undeva în parc sau pădure nu pot din cauza  situației actuale, așa că am improvizat un picnic în sufragerie, pe păturică. 😁

Dacă mă urmărești de mai multă vreme, știi deja că iubesc picnicurile, dacă ești mai nou pe aici ai aflat acum. Te invit să vezi și:


Pentru că mi-a fost lene să ies la magazin am improvizat niște sandviciuri cu ce am găsit prin bucătărie. Mai întâi am pregătit câteva mini lipii libaneze (noroc că aveam drojdie în congelator), le-am tăiat pe orizontală și le-am umplut cu măsline, ardei kapia, ardei iute și cașcaval, le-am pus puțin la microunde și gata.
Am făcut și niște cartofi "prăjiti" la cuptor.
La capitolul desert am prăjit câteva gogoși, care nu prea mi-au ieșit de data asta. Nu știu ce s-a întâmplat că aluatul a crescut destul de puțin și gogoșile au ieșit cam plate, dar au fost foarte gustoase.
Nu aveau cum să lipseasca fructele, așa ca am spălat struguri, căpșune si portocale.
În sticluță am sirop de coacăze negre cu sifon.
Cineva se bucură de coșul gol, vezi mai jos cine. 😉

Tu cum ai petrecut de 1 mai?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...